torsdag den 21. marts 2013

Påske-overraskelser

Jeg har altid syntes af de kinesiske "fortune cookies" har været så søde. 
Så jeg tænkte da jeg stod og pustede æg til kage-æg at det kunne man da lave i en påskeudgave! 

Jeg pustede æggene ud, og farvede dem ligesom jeg gjorde med kage-æggene
- se med her kage-æg

Jeg lavede bare hullet i bunden mindre, da der kun skulle papir i denne gang, og ikke kagedej. 



Jeg skyllede dem dem ekstra godt indeni, og lod dem tørre natten over så jeg var sikre på at papiret indeni ikke ville blive vådt. 

Så skrev jeg en lille seddel, og rullede den sammen, så tyndt som overhovedet muligt. 
Hvis man har børn kan man lade dem tegne på et lille stykke papir, og komme det ind i skallen og så give det til søde bedsteforældre. 


Jeg synes selv jeg var rigtig poetisk, og kæk da jeg lagde tryk på "ÆG", da de jo skulle være indeni et æg. 
Haha, hylde morsomt synes jeg selv.


Pak ind, og giv den som en lille gave. 






En smigret kæreste, men han synes stadig at jeg er meget åndsvag. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar