onsdag den 1. oktober 2014

En barselsgave og afstedsgave

På min uddannelse er der kommet en ny reform. 
Jeg er ikke just enig i hvor smart den burde være, men om ikke andet har lille mig ikke så meget at skulle have sagt til det hele...

Med den nye reform kommer jeg ikke længere til at gå i klasse med dem jeg har gået med det seneste år, så i fredags måtte vi sige farvel og på gensyn med hinanden. 


Vi skal stadig omgås hinanden på uddannelsen, men vores lærerinde og en af mine gode veninder skulle vi sige et længervarende farvel til, da vi ikke kommer til at have være lærer fast mere, og min veninde går på barsel. 


Men vi synes i klasen at det var på sin plads at købe en gave til dem begge, så det gjorde vi! 




+ jeg bagte nogle cupcakes til min kære klasse. 



Kig med imorgen for at se hvad der befinder sig i gaverne ;) 
- jaja, der er skam spænding her på bloggen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar