lørdag den 11. oktober 2014

Tilbageblik på sommeren i Berlin

Ih altså, jeg bliver så glad når jeg tager et tilbageblik på nogle gode oplevelser. 
I sommerferien var jeg i Berlin sammen med min kæreste og hans familie. 
Maria, som er min svigerinde bor i Berlin, så der boede min kæreste og jeg i de dage vi var der nede. 
Vejret var vi forholdsvis heldige med. Mens familien var der, var det super og solrigt, mens vi kom ud og fik set en masse af seværdighederne i Berlin. Men efter de så tog hjem efter en forlænget weekend, så viste vejret alligevel tænder, da det begyndte at lyne og tordne som jeg aldrig har set før. Så det var bare hjemmehygge og så ellers løbe rundt mellem bygerne. Men alt i alt en suveræn tur, og jeg ELSKER Berlin. Så jeg glæder mig allerede til næste gang jeg skal ned og besøge Maria :) 

Men her får i lige nogle highlights fra vores fantastiske tur!  





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar