tirsdag den 30. september 2014

Verdensholdet - ORBITA

Som jeg skrev igår har jeg sendt min svoger ud i den store verden sammen med DGI´s 10´ende verdenshold. 


Det er virkelig en oplevelse at se dem optræde, og man bliver grebet af en stemning når de træder ind på gulvet. Jeg har set dem 3 gange på deres Danmark turne, og jeg blev blæst bagover hvergang. Der er så mange detaljer, udtryk og vanvittige bevægelser man bliver så fascineret over. Det er vildt at se hvordan de kan bruge deres kroppe! 
Jeg har lige lånt nogle af deres billeder fra deres facebookside som jeg lige vil vise jer.. 
Tjek dem lige ud! 

Foto: Jacob Almtoft

Foto: Vibeke Green

 Foto: Vibeke Green

  Foto: Vibeke Green

Foto: Gudrun Clausen / skavenfoto.dk

 Foto: Vibeke Green


Foto: Jacob Almtoft

Foto: Gudrun Clausen / skavenfoto.dk

 Foto: Vibeke Green


Foto - Jacob Almtoft


Du kan følge holdet her:
- Facebook 
- Tagget "dgiverdensholdet" på instagram 

Og hvis i kunne tænke jer at købe billetter til deres hjemkomst turné kan de købes Her 
- de opviser mange gange, og i mange byer. 

De er rigtig gode til at ligge billeder og film op :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar