mandag den 13. oktober 2014

En tur i legoland












Åh, mens men kæreste var arbejdsløs og jeg havde en fridag tog vi min fætters datter med i legolang. Vi tog der op da de åbnede, havde pakket madpakke var var klar til en dag fyldt med spilopper og sjov! Og det var simpelthen en suveræn dag! Vi kom rundt over alt, og der var ikke så mange mennesker, så vi skulle max stå i kø i 5 minutter. Bliver det så meget bedre? Nej, det tror jeg ikke lige? 

Men jeg er stadig i en alder af 22 år vildt fascineret af legoland. Specielt deres "nye" udstilling - Atlantis by SEA LIFE. Filippa synes det var super, og det var også bare så lærende for os alle sammen. Der var hajer, alle mulige farverige fisk, og så kunne man også få lov til at røre nogle af de dyr man nogle gange kan finde på stranden, som krabber og søstjerner. 
Men jeg synes det er genialt at man har lavet sådan nogle pop-op vinduer i bassinerne så man kan komme til at se dyrene på forskellige og nye måder.  

Men vi hyggede bare og ja, de to unger var trætte på vejen hjem, efter en hel dag i legoland!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar