tirsdag den 17. juni 2014

Uro med nymfer og blomster








Min gode veninde, som har bloggen GoldenByHeart, er meget gravid, og da hun har mange projekter hun skal nå, inden babypige kommer til verden, så spurgte jeg om der var noget jeg skulle hjælpe hende med. 
Hun sagde så at jeg gerne måtte lave deres uro ud til badeværelset, og selvfølgelig ville jeg det! 

Jeg fik først en "ordre", men den blev senere lavet om ti at jeg gerne selv måtte bestemme hvordan den skulle se ud. 

Jeg havde en ide om at jeg ville hækle det hele, men jeg ville også gerne lave noget med perler, fordi jeg synes det er super sødt, og så lavede jeg et mix af hækling og perler. 

Jeg synes den er blvet helt fin, og grenene er tyvstjålet fra modernatur, da faderen af jæger, ja så tænkte jeg at så er der også bare lidt til ham. 

Det kommende forældrepar var glade for resultatet :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar