torsdag den 19. juni 2014

hjemmelavede gaver til en barnedåb










Jeg var "hushjælper" ved en barnedåb i påsken, og jeg vil gerne lige vise jer hvad jeg gav dem. 
Jeg ved godt at det måske virker underligt at give gaver, men jeg synes det føltes rigtigt. 

Den lille Rasmus, der blev døbt, fik en blå sprutte, og en cement elefant. 

Storesøsteren Cecilie, på 2 år, fik en lyserød sprutte, noget slik og nogle dyrekort, som jeg vidste hun "samlede" på. Hun synes i hvert fald de var spændende en periode. 

Og børnenes søde forældre synes jeg ikke skulle snydes, så de fik de første eksemplarer af mine cementlysestager, jeg købte cement til i tidernes morgen.

Børn og voksne var alle glade for gaverne, og jeg har i bund og grund ikke brugt over 50 kr på alle gaverne. 
Så det var ikke det der sprang bugettet her hos den studernde ;) 

- Camilla 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar