lørdag den 7. juni 2014

Konfirmationskage til en særlig pige













Denne kage er lavet til en helt speciel pige <3 

Den er lavet til min kærestes niece, som skulle konfirmeres her d. 18 maj. 
Hun sagde allerede fra min spæde kagepyntnings-start at hun gerne ville have at jeg skulle lave hendes konfirmationskage, og selvfølgelig ville jeg det. 

Dog da der skulle besluttes hvad den skulle indeholde, eller hvordan den skulle se ud gik hun i baglås. Så jeg fik total frie hænder, og jeg lavede lige sådan en kage som jeg synes hun fortjente. 
Jeg har kendt hende i lidt over 7 år, så jeg ved en del om hvad hun har været igennem, så hun skulle have en rigtig piget kage, men glimmer og glade farver, fordi når man ser hende bliver man altid glad. 

Prøv selv at se hende, hun var SÅ smuk på kendes konfirmationsdag!  









Ingen kommentarer:

Send en kommentar