fredag den 27. juni 2014

Et lille arbejdsbord i køkkenet




Da jeg i maj måned havde de mange bestillinger på kager, der kunne jeg slet ikk overskue at skulle lave alt det pynt der skulle på... 
Jeg har problemer med med hurtig øm ryg, fordi jeg står og går forkert. Så mine ben bliver hurtigt trætte, og ryggen umulig at arbejde med... 

What to do? 
Ja som billederne nok afsløre, lavede jeg et bord ud til køkkenet. 
Jeg har ikke det største køkken, men det er også kun meningen at bordet skal være fremme når der skal laves kager. Jeg gik ud i Silvan, fandt en plade-rest, og købte to bordbukke. 
For at gøre det mere hygiejnisk, købte jeg en voksdug, som jeg klipsede omkring. 
Og så fulder det ikke særlig meget, og passer lige ind i et "hul" ved skabene der er ude i mit køkken. Det kunne ikke være meget bedre, og det var SÅ dejligt at sidde ned og arbejde med pynten! 

Det fungerede helt perfekt, er dog glad for at det ikke skal stå der ude til hverdag! ;) 

Har i lavet nogle kreative løsninger på problemer i har stået overfor i køkkenet? 

- Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar