mandag den 9. juni 2014

Bryllupskage















Jeg er SÅ stolt! 


Men veninde fra efterskolen, skrev en dag til mig over facebook, om jeg ville lave hendes BRYLLUPSKAGE! 

Jeg var så beæret! 

Jeg har lavet 4 bryllupskager i min tid, og jeg er så stolt over at der er nogle der "tør" lade mig stå med deres kage, til en dag de nok aldrig glemmer. 
Det at jeg bliver valgt frem for alle de andre muligheder de har, jamen det er jo helt vild! 

Jeg gør det jo stadig fordi jeg synes det er sjovt og hyggeligt.

Selvom det linger at kagen er meget skæv så er det altså ikke heeeelt rigtigt, det er lyset fra vinduet der går ind og påvirker det.. 

Fordi det er den altså ikke ;) 

Parret har lovet at sende nogle billeder fra deres store dag, samt et billede hvor deres topfigur er på. 
Men jeg kan hilse og sige at bruden var MEGA smuk!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar