onsdag den 12. februar 2014

ude og spise

Jeg havde en fantastisk aften med min søster og far for noget tid siden.
Jeg var alene hjemme, og så ringede min søster og spurgte om jeg ikke ville med hende og min far ud og spise - og selvfølgelig ville jeg det!  


Så vi tog ind på Hotel Britannia og spiste MEGA lækker mad! 

- da vi kom havde min søsters "ven" kæreste ringet der ind, da han kender mange der inde fra, fordi hans arbejdsgiver er chef derinde. Selvom han ikke var med, synes han ikke at vi skulle snydes for et glas lækker champagne, så det var en dejlig overraskelse lige at få -

forret 
- Torskehale i hummerbisque & vinterurter. 

hovedret 
- Rib eye med krydersmør,  fritter, & salat.

dessert 
- Gateau Marcel med vaniljeis 

og så fik vi denne skønneste rødvin 
- nøøøøøøøøj den smagte godt!!

2010 Larose de Gruaud, 2. vin
Château Gruaud Larose 2. Cru
Saint-Julien, Bordeaux


Jeg rullede hjem der ude fra! 

hvis man har lyst til at få samme lækre middag som vi gjorde kan i se tilbuddet her. Det gælder til og med d. 2 marts. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar