tirsdag den 25. februar 2014

når man finder noget man ikke vidste man kunne undvære…

Hvis du havde spurgt mig for en måned siden ville jeg ikke sige at jeg havde brug for dette, men nu kan jeg ikke se hvordan jeg har kunnet undvære det. 



Dette er kridt til at tegne mønstre på stof med. 
Jeg har førhen haft dette skrædderkridt i forskellige farver, men har ofte syntes at det har været svært at tegne med, især på jersey eller stretchstoffer.  
Og så er de meget skrøbelige, jeg synes i hvert fald altid mine knækker….

Så denne er simpelthen GENIAL! Den kan spidses og har forskellige farver med sig, som let kan skiftes! 
Den kan købes her.
Og efter man har betalt for den, så kan man købe nye stifter til den, så man ikke skal ud og købe flere af selve blyanterne.  


Det andet jeg ikke kan undvære i min sykasse er dette sømometer! 
Det er også bare en virkelig genial person der har fundet på det.
Det er så let at måle søm af nu, da jeg ikke hele tiden skal sidde med mit målebånd som krøller og laver knuder. Dette kan jeg følge langs mønstret og meget hurtigt på afmålt sømrum :) 

Den kan købes her


Ha en fantastisk dag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar