fredag den 14. februar 2014

nye gummistøvler!

Jeg har været ude og investerer i et par Lise Jacobsen gummistøvler, og jeg ELSKER dem! 


- gummistøvle pleje + sokker -



- gummistøvle med og uden sok -

Jeg er så glad for dem! Jeg har længe overvejet og tænkt over om jeg skulle købe dem, eller om jeg skulle lade vær….. 
Men jeg fortryder på ingen måde! Støvlerne sidder super godt, og så er der en "for" i dem, plus de har de en isoleret bund, så der ikke kommer så meget kulde op igennem. 
Jeg har brugt støvlerne til vinterstøvler med sokkerne i, og jeg kan sagtens holde varmen med dem på, og jeg er ellers noget af en frossenpind. 

Så jeg er rigtig, rigtig, rigtig glad for mine nye støvler! 
Ikke flere våde og kolde tær til mig! 
Gode til lange gåture i regn og slud, samt det perfekte fodtøj til den kommende pædagog som jeg, når jeg skal med ungerne på tur ude i skovene og hoppe i vandpytterne på legepladsen ;) 

- jeg er fan. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar