torsdag den 27. februar 2014

et lille tip

Jeg skulle den anden dag sætte denne hylde op i gangen.
Jeg var alene hjemme og synes derfor det var lidt svært at holde både støvsuger og boremaskine. Men så kunne jeg lige huske at jeg havde set dette trick et eller andet sted, så det ville jeg lige afprøve!  



Det er meget simpelt.
Man tager nogle huskesedler med klister bag på, mine er hvide, men jeg har dem oftest i gul, men jeg ved ikke lige hvad de hedder. 
- men dem sætter man bare fast under der hvor du skal bore, og presser dem godt ind mod muren, så de sidder godt fast.
- Så folder man en fold på midten, og så samler de simpelthen nusset der kommer ud! 
Det er sørme smart! 

Jeg var meget begejstret, så behøvede jeg ikke at støvsuge over det hele :) 
Jeg er nemlig sådan en der ender med at have det over det hele, fordi så mangler jeg lige en skrue eller en skruetrækker, og så træder jeg jo selvfølgelig i nusset, og ja så, kan man jo ligeså godt støvsuge hele gangen. 
Så det er ikke sidste gang det trick det bliver brugt herhjemme!!

Håber det også virker for jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar