onsdag den 19. februar 2014

nye navnebånd

Jeg har bestilt nogle nye navnebånd i forskellige farver fra scannex.
Jeg synes de er så fine og personlige, i det man selv kan vælge hvad det er der skal stå, og hvilket motiv, hvis man gerne vil have sådan et på. 




Begge mærker er med stryg-bar bagside, da jeg har fundet ud af at det er en rar ting at have!
De sidste jeg bestilte havde jeg ikke bestilt det med, og jeg har manglet det op til flere gange, så denne gang kom det med i bestillingen (og 14 kr. gør ikke den store forskel.)
Plus jeg har bestilt nogle "knapper" som jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg bruger endnu. Men så så å smarte ud at de også lige røg i kurven! 


Som nogle af jer opmærksomme læsere måske har bemærket, er det rosa bånd med den lyserøde sløjfe fra støt brysterne på. Det er ikke bare fordi jeg lige synes det er flot, men det kommer også til at have en betydning. Alt hvad jeg sætter dette bånd på, vil der blive doneret et beløb til kræftens bekæmpelse. 

Følg med i hvad det er nogle af mærkerne kommer til at sidde på i den kommende tid her på bloggen.. :) 

1 kommentar: