torsdag den 28. februar 2013

Til mosters fødselsdag




D. 23 februar var jeg til 60 års fødselsdag hos min moster! 
Og det var bare en super lækker aften, og min moster nød at have os alle sammen samlet! 
MEN jeg er simpelthen nød til at dele den mad jeg fik den aften med Jer.
Fordi NØØØØØØØØØØØØJ det var godt! 
Festen blev holdt ude i Guldager Forsamlingshus og maden blev lavet af deres eventkok Thomas.

Til hver ret fik vi en lækker passende vin til, og jamen det hele spillede bare så godt sammen! 

Man kan se priser, lokaliteter og andet her
Det kan varmt anbefales!  

Til forret 
Årstidens tilgang af frisk fisk, bagt nænsomt, serveret på smørdampede græskar med sprøde sukkersnapper toppet med trøffelmarineret krydderurtesalat


Til hovedret 
Grillet oksemedaillon samt ølbraiseret svinekæber anrettet med pastinakpuré, forlorne svampe, kalveglace samt grønt efter årstid, i vores tilfælde rodfrugter.


Til dessert 
Eventkokkens store desserttallerken med 5 sl. lækkerier med udvalg af sprøde – søde – cremede og bløde sager
Crème brulée
- Pandekager med chokolade/appelsin ganache
- Lakridsis 
- Nøddekurv med vaniljeis og syltetøj 
- En brownie 


Det var såå lækkert!!!!! 

Og som en sjov lille detalje, så havde de på toiletterne ting som man lige kunne nette sig med. Tandstikker, deo, cremer og meget andet. Det var alt i alt en virkelig lækker aften, med sans for detaljen hele vejen igennem! 

Du kan se stemningsbilleder fra festen Her
Og min gave til min moster Her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar