mandag den 11. februar 2013

Mine kager gennem tidens løb :)

Ja, her er så de fleste af de kager som jeg har lavet gennem de sidste 2 år :) 
De står ikke i kronologisk rækkefølge, men det er forholdsvis nemt at se hvilke der er lavet først, og hvilke forbedringer der er sket gennem tiderne. 

Øvelse gør mester. 

Men det er nu sjovt se den denne lyserrøde kage med sutterne. Da jeg lavede denne havde jeg ikke rigtig nogen ide om hvor stor denne kagevarden var, og jeg anede ikke at der fandtes alle mulige tricks og udstikkere til fx. at lave sko eller lignede med. Alt er lavet med det jeg havde der hjemme og så ellers bare min fire fantasi.
Kagen vakte stor glæde til det nye forældrepar som modtog den på sygehuset, efter deres lille prinsesse var født :)
Jeg var selv meget stolt, og synes stadig selv at jeg klarede det ret flot!  MEN jeg er glad for at jeg har forbedret mig ;)  

I må have en fantastisk dag :) 
































1 kommentar: