tirsdag den 1. april 2014

white roses..




Jeg fandt lige dette billede på min telefon, og det er de roser jeg gik af min kæreste på Valentines day.

Eller rettere de roser min svigermor og jeg fik. 
Vi havde hele uge 7 været sammen med min svoger som skulle til udtagelse på DGI´s 10´ ende verdenshold. Så det var noget med at rette hans serier igennem, og kigge efter eventuelle fejl.
Vi glemte alt om tid og sted.  

Efter vi havde fået sendt ham afsted til udtagelse, var vi på dobbelt date, min svigerforældre, min kæreste og jeg. Det var faktisk meget hyggeligt! 

Men da vi så kom hjem stormede min kæreste pludselig ud af døren, for da vi havde været ude og spise gik det først sådan rigtig op for os at det var Valentines day, så han smuttede op på tanken efter en buket til mig, og en til hans mor som vi så fik af vores mænd. 
Vi grinte meget af det, men hva faen, det er vel tanken der tæller? 

Vi satte dem i samme vase, og pludselig kom der faktisk en rigtig flot stor buket hvide roser ud af det. 

- et sjovt minde af se tilbage på! :) 

1 kommentar:

  1. Dejlige billeder. Spændende uge, hyggelig date med to fantastiske mennesker - vores svigerdatter og søn :-)

    SvarSlet