onsdag den 30. april 2014

marmor kasse



Jeg havde en masse kasser jeg gerne ville have pakket ind i noget papir så de kunne bruges til opbevaring i stuen.


Og  til mit store held fandt jeg dette papir med dobbelt-side. Så der var der lige to slags i en rulle! 
Og marmor er jo det nye sort lige nu, så jeg tænkte: 
"tja, hvorfor ikke?".

Jeg fandt papiret hos livingshop.dk.




Jeg limede med en stiftlim på overfladen af kassen, og så bøjede og bukkede jeg papiret rundt om hjørner til det passede. Det mindede mig lidt om dengang jeg skulle binde mine bøger ind i skolen. Jeg brugte tape til at sætte papiret fast inden i selve kassen, og rundt i kassen, så man ikke ville rive papiret i stykker når man skal tage låget af og på. 
Der er en anden blog der har lavet en DIY med selvklæbende marmorpapir. 





1,2, 3 kasser kan nu pynte og bruges til opbevaring 
inde i stuen :) 

- hvad synes i? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar