søndag den 20. april 2014

en pose med orange silkepapir


Jeg har været nede en af Esbjergs hyggelige butikker. 
Det er den der hedder Egholms som ligger for tæt på mig. 
Hver gang jeg er der nede køber jeg for meget, men hende Dorthe er bare så venlig, hjælpsom og uhyrer ærlig. Hun siger sin mening om de produkter hun har, og har mange tips og tricks til både madopskrifter og bolig indretning. 
Det var blandt andet også hos hende jeg købte min bloomingville lysestage som jeg har haft med i dette indlæg fra jul,  hvor jeg fyldte den med julekugler. 


Denne gang kom jeg hjem med en masse lækkerier til køkkenet + en lysestage og et fad.

- dressing og aroma sirup med citrus -


- til salater -

 - også til salater -


- og igen til salater -

 - to lækre mayoer som jeg kommer på næsten alt -
Det kan bruges som "smør" på rugbrødet, som dip og andet -




- en fin lille lysestage med citat, vildt hyggeligt skær om aftenen -

"always look on the bright side of life"


- mine dressinger og aroma står så fint 
på det nye fad i køkkenet -

Alt i alt kom jeg af med 376 kr, hvilket jeg ikke synes er galt. 
Hun har rimelige priser, og så synes jeg bare at hun er super sej! 
Butikken har kun åbent torsdag, fredag og lørdag, og det er fordi hun har et fuldtidsarbejde ved siden af. Hun driver butikken af ren og skær lyst (jeg ved godt det nok ikke helt kun er derfor
Men en lækker butik med lidt af hvert. 


- Har i nogle hyggelige butikker som i elsker at besøge?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar