lørdag den 20. juli 2013

En lille ny i familien

Min fætter og hans kæreste har lige fået en lille skøn skøn søn! 
Hver gang jeg er inde og besøge dem er jeg tæt på at tage ham i inderlommen og så bare løbe! 
Jeg er totalt forelsket! 

Men denne lille ny verdensborger skulle jo selvfølgelig have noget som skulle være hjemmelavet! 
Så jeg lavede et tæppe, med fleece på den ene side og tre slags bomuldsstof på den anden. 
+ et lille sæt sengetøj. 






Tæppet er på billedet vasket og ikke strøget endnu, 
så det er derfor det måske ser lidt skævt og rynket ud.
Men tæppet måler 90 cm x 100 cm








Pakket ind og klar til aflevering. 



Forældrene blev meget glade og begge dele skabte stor glæde :) 
Så mission fuldført! 

Nu skal de bare lige hjem fra sygehuset så de kan få de resternede gaver der er under produktion! :)


God dag derude!


1 kommentar: