mandag den 15. juli 2013

Bryllupskage :)

Jeg blev kontaktet af Thomas og Kenni som skulle giftes og gerne ville have lavet en bryllupskage af mig! 
Jeg blev så glad! Det er den 2. bryllupskage og følelserne sag uden på tøjet da de kom efter den, fordi hvad ville de sige til den?! 
Den havde virkelig gået mig på nerverne da vejret ikke var til kagebagning og legen med fondant.
Men heldigvis blev de glade for resultatet, og jeg kunne ånde lettet op og nye weekenden. 
Og jeg må da ærligt indrømme at jeg var lidt stolt da jeg afleverede kagen :) 

Kagen blev lavet af lyse vaniljebunde, fyldet blev af friske danske jordbær, og let vaniljecreme med chokoladestykker. 

De små smagsprøver til mine hårdeste dommere. 
Min kæreste, lillesøster og hendes kæreste. 




Og det færdige resultat! 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar