tirsdag den 16. juli 2013

Ny pakke med lækkerier!

I forbindelse med at jeg skulle lave denne bryllupskage synes jeg at det var på tide at jeg skulle bestille lidt nyt hjem til mit kage-helvede. 
Jeg manglede nogle nye forme da jeg var træt af at mine forme ikke kunne holde mine kagedeje inde, så nu tænkte jeg at det skulle være nu! + nogle af mine farver var næsten tomme. 
Jeg bestilte inde tingene inde på www.din-kage.dk.



- hele pakkens indhold - 


- Jeg var blevet overtalt til at prøve disse færdiglavede fondant produkter.
Jeg er dog stadig ikke fan af det. 
Jo man kan rulle det meget tyndt, men jeg synes bare det er syntetisk, 
og jeg kan ikke arbejde med det på samme måde jeg kan med det jeg selv laver. 
Men det er jo en smagssag, og nu har jeg prøvet det endnu en gang.
Så de blev pænt solgt videre til min veninde, mens jeg arbejde videre med mit eget  -


- hvid pulver - 


- fersken, rød, sort, bitter lime, og lakrids sort -


- bambuspinde til stabling af kager -
- små beholdere til når man skal give de sidste detaljer til fx en dessert - 


- nye lækre bageforme - 


- reklamebolcher som desværre smager alt alt for godt -

Hav en fantastisk dag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar