søndag den 18. august 2013

Smukt bryllup

Et af mine vennepar skulle giftes d. 10 august og de havde spurgt om jeg ikke ville lave deres kage og selvfølgelig ville jeg det! 

Kagen blev til vaniljelagkagebunde, med hindbærmousse og chokolademousse med knas. 
Den blev opsmurt med en vaniljefrosting og pyntet og beklædt med fondant. 

Parret var meget tilfredse og jeg fik masser af ros, men nøøøøøøj jeg var nervøs. Alle ting der kunne gå galt var jeg bange for ville ske, men alt forløb som det skulle så jeg var ovenud lykkelig da jeg var færdig. 
Dog var kagen lidt en tidsrøver da jeg brugte lidt over 24 timer på den, men det var alt tiden værd, da jeg så hvor glade parret blev for kagen. 

Her er det færdige resultat.. 


















Endnu en gang kæmpe stort tillykke til det smukke nygifte par! 


1 kommentar:

  1. Vi var så glade for kagen :)
    Kunne ikke have ønsket os noget bedre!

    SvarSlet