søndag den 21. september 2014

en studenter struds








Ja, det her kræver vidst en lille forklaring. 

Jeg har en svoger der blev student her i sommers, og han skulle jo selvfølgelig fejres, men hvad giver man en dreng som absolut intet ønsker sig? 

Jo, man lytter og håber at der en dag kommer noget man kan lave eller købe til ham! 
Og det gjorde der!
En dag sad vi hjemme hos min kæreste og jeg, hvor han sad og kiggede på alle de hæklede dyr, der er ved at hobe sig op her hjemme. Pludslelig siger han så at det eneste dyr jeg ikke kan lave er en struds. 
Af alle dyr så lige en struds? Hvorfor? 

Når men så begyndte jeg at søge på nettet, og endte med at købe denne engelske opskrift fra etsy

Og så var der jo ikke andet at gøre end en gå i gang, og kunne gøre det færdigt på en uge, samtidig med at jeg også skulle lave kage! Ja, udfordringen tog jeg op, og det lykkedes! 

Og her er en lykkelige ejer af en studenterhue og en struds! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar