onsdag den 18. september 2013

Til en lille supermand

Åh du gode gud, det er ikke sådan når man får en lille ny verdensborger i familien. 


Jeg har tidligere lavet dette sengetøj til ham, og disse bamser til hans storesøster. 
Jeg synes at meget af det jeg har lyst til at hækle er til børn, så når der endelig kommer en lille ny er det jo en super grund til at lave noget af det! 

Min kæreste synes nemlig det er liiiiiiiidt underligt at jeg sidder og hækler bamser og lign. til mig selv ;) 

Men denne gang var det en lille butterfly der stod for skud!


- jeg lavede den i sort, og med forskellig farvede remme, da jeg tænkte at det ville være nemmest at sammensætte med tøj osv. 

- lukningen foregår med velcro. 








Den bragte meget glæde, men dog med ordene: "Ej Camilla nu holder du." - dog stadig med et stort smil på læben ;) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar