mandag den 2. september 2013

Starten på noget nyt....

Åh jeg synes det er så svært nogle gange, det der med at starte på noget nyt. 
Fordi når man starter på noget nyt, skal man give slip på noget af det gamle. 


Jeg er i dag begyndt på pædagog uddannelsen i Esbjerg, og jeg har da set frem til starten, men altså mine små puds i vuggestuen kommer jeg jo ikke til at være så meget i min hverdag fremadrettet. 
Jeg synes det er lidt svært, men jeg glæder mig stadig rigtig meget til at lære og vide mere indenfor feltet, og synes at uddannelsen er super fed! 
+ klassen ser lovende ud. Godt med forskellige mennesker som alle har noget forskelligt at byde ind med! Så det er jo skønt! :) 

Men åh, i fredags stoppede tre af guldklumperne,
da de skulle til at i børnehave, og nu ser jeg ikke de resterende børn hver dag. 
Det kniber lidt i maven, men jeg skal bare lige have et forholdsvis fast skema, så kan jeg jo begynde der ude igen og se dem.... Men det er bare ikke det samme som at se dem HVER dag HELE dagen. 
... men det er vel bare en tilvænning :/ 



Hvad gør i når i skal sige farvel til noget og hej til noget nyt? 



Håber i har haft en god dag. <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar