lørdag den 28. september 2013

Når små fingre hjælper med kageudsmykning

Jeg skulle lave en unik gave til en lille familie hvor forældrene skulle giftes. 
Jeg tænkte længe over hvad det kunne være, det måtte ikke tage for lang tid da det var en 2 årig der skulle lave det, men alligvel noget personligt.. 

Tænke tænke..... 

IDE! Som efterfølgende blev til virkelighed! 



Her er ideen bag...

Jeg vidste at begge børn ville blive hentet tideligt fra festen, og de dermed ikke ville få desserten med, så jeg tænkte at jeg ville give dem en kage som de kunne spise dagen før, og så rigtig hygge sig der.

Så jeg bagte en bage og kom fondant på, og så hun lillepigen ellers bare lov til at gå crazy i farverne. 
(pastafarve oprørt i Rød Aalborg og formelis) 

Og det forløb således: 

- "maling" klar - 

- kagen klar -

- kagen inspiceres - 

- første penselstrøg -

- når der skal nye farver til -



- Og det færdige resultat ! -








Og en meget stolt lille pige! Kan det så være bedre?

Jeg fik mange rosende ord fra familien efterfølgende og så ved man bare at det var den rigtige ting at lave til dem. Så det var bare skønt!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar