mandag den 24. juni 2013

Neon gul sættekasse

Jeg har i Søstrene Grene købt denne sættekasse til den nette sum af omkring 70 kr. 


På samme tur købte jeg denne neon gule farve til 19,44. 


Jeg tog en pensel og begyndte at male kanterne gule. 
Jeg tapede ikke af, eller gjorde noget andet med træet inden, jeg gik bare lige på og hårdt. 
& med en rolig hånd kunne jeg sagtens male kanterne, uden at komme ind i hullerne på kassen. 


Dog valgte jeg at male to af hullerne i den gule farve da jeg synes det gjorde den mere spændende :) 


       

Jeg er super glad for resultet og synes at den passer godt ind i min stue! 
Da der ikke var nogen hægter at hænge kassen i, limede jeg blod ståltråd på bagsiden, og regulerede den frem og tilbage, til den var i vatter. :) 


God dag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar