torsdag den 27. juni 2013

Hæklet ipad cover

I Esbjerg har vejret været dårligt de sidste par dage, men dårligt vejr = hæklevejr! 
Så jeg begyndte at hækle mit kommende ipad cover. 
Jeg har et sort cover som sidder på selve ipad´en, men jeg ville gerne have en lidt mere farverig taske til den. Jeg havde ingen opskrift, da jeg bare ville havde at den skulle være ensfarvet, så jeg tog den bare på slum :) 
Men prøv lige at tjek den smukke violet-farvede garn ud! 
Jeg er helt forelsket <3 




Ja selvfølgelig var der ikke garn nok! Og jeg har ikke tid til at købe nyt før på mandag! 
Typisk! 
Men når ja, så ved jeg da til en anden gang at to nøgler garn ikke er nok til et ipad cover, når man hækler dobbelttråd! 
Jeg skal nok lave et oplæg når den er blevet helt færdig :) 

Dejlig dag til dig :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar