onsdag den 26. marts 2014

wok fra fryseren!


Jeg kan godt lide en omgang wok i ny og næ.. Jeg synes det er super lækkert, men dog synes jeg det er dyrt at købe ind til når man gerne vil have meget forskelligt i. Så da jeg var ude og købe ind sidste gang, valgte jeg at skære det hele og så fordelte jeg resten i nogle fryseposer og kom dem i fryseren.. Så det er altså noget der er super lækkert og meget simpelt at lave hvis man nu kommer sent hjem… 

Jeg har porre, gulerødder, rødløg, sukkerærter, grønne friske asparges, og grønne bønner i, og så stegte jeg lige lidt kylling inden jeg smed grønsagerne på panden :) 


Jeg havde nogle gladnudler liggende i skabet, så dem kogte jeg lige ved siden af, overhældte det med denne sweet and sour wok sause som jeg synes smager ganske fint, og så vender jeg nudlerne over i grønsagerne efterfølgende, og røre lidt i det i 10 minutters tid inden der er serveret!


Bon appetit! :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar