torsdag den 20. marts 2014

nyt tæppe projekt!




- Nogle vanvittig lækre farver! 


Jeg begyndte i uge 7 på dette tæppe, og det ligger stadig bare i en kasse, parat til at blive syet sammen. Jeg vil gerne have det færdigt, men jeg er sørme ikke lige sikker på hvordan man syer det sammen? 
Skriv endelig hvis i har et fif eller tre! Jeg ved kun at det er med madrassting man skal sy den sammen..

Tæppet har jeg tyvstjålet lånt fra hende her


Jeg glæder mig meget til at få det syet sammen så jeg kan få den smukke koralfarvede kant på! Det kribler i mine fingre med at blive færdig, men jeg vil heller ikke bare springe over hvor gærdet er lavest, og så fortryde det senere hen.. 

Så hvis der er nogle der har nogen tips til sammensyningen, så kom endelig med dem! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar