mandag den 13. maj 2013

Flaske lysestager

Den anden dag skulle jeg ned med flasker, og inde bagerst stod der en masse tomme glasfalsker. 
Jeg tænkte ved mig selv, det kan man godt lave noget ud af. 
Så det resulterede i disse spraymalede gulvlysestager. 


Jeg brugte dampen fra et strygejern til at fjerne etiketterne fra flaskerne. 




Jeg rensede dem derefter indeni for at der ikke sad ulækre rester som evt. kunne lokke myre til. 
Og hvis der sad lidt lim rester fjernede jeg det med rensebenzin så overfalden var helt ren. 

Jeg fandt en pind som jeg satte ned i noget jord, så jeg nemt kunne komme til at spraymale mine flasker. 



Og efter de var tørre satte jeg lys i toppen af dem, og stillede dem ude i min gang. 


Nemt og enkelt :) 
Og man kan jo male flaskerne i alverdens farver, jeg valgte bare at bruge farvede lys i stedet for.
- dog skal man være obs på at stearinen kan løbe ned af siderne. 

God arbejdslyst :)   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar