torsdag den 7. januar 2016

Hvor har jeg været?

Puha, det er længe siden jeg har skrevet noget sidst. 
Faktisk er det over 1 år siden. 

Hvorfor jeg pludselig forsvandt? 
Ja - der skete bare rigtig meget lige pludseligt. 
Jeg fandt ud af at jeg var gravid i oktober 2014, og så fik jeg det eller bare meget dårligt! 
Jeg kunne intet og havde ingen overskud. 
Så fandt jeg ud af i november at jeg ventede tvillinger! 
Jep - vi starter hårdt ud! ;) 

Jeg havde det stadig dårligt igennem det meste af graviditeten, men efter kvalmen forsvandt var jeg efter hånden så stor at maven nu var i vejen. 
Så ja, ikke lige drømmegravidteten, men en jeg ser glad og lykkeligt tilbage på alligevel! <3

Selvom jeg var gravid rejste vi til New York og Costa Rica i januar 2015, hvor vi mødtes med Kenneths lillebror, som jeg lige nåede at skrive om inden jeg holdte min "pause" fra bloggen. 
Fantastisk tur i øvrigt! 

Så skete der det d.16 maj 2015 at mine to små vidunderlige drengebørn kom til verdenen. 
Det mest faktastiske der nogensinde er sket for mig! 

Min kæreste friede forresten også lige mens jeg var højgravid, så i d. 30 august 2015 blev vi gift samme dag som ungerne blev døbt. 

Så i den tid jeg har været væk har jeg levet på en mere eller mindre lyserød sky.  
Jeg ved ikke om der er nogen der stadig læser med? 
Men jeg er frisk på at starte lidt igen med både kager og familieliv, hvis der er nogen der er interesset? 

Peace out her fra <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar