onsdag den 29. januar 2014

en dag med blandede følelser

Jeg havde min sidste dag i praktikken igår…
Puuuuuha det var godt nok med blandede følelser at skulle stoppe der ude :/ 
Jeg har været så glad for det der ude, og jeg kommer til at savne  de dejlige børn såvel som søde kollegaer! 
Jeg havde en god sidste dag, og glæder mig til at komme tilbage i skolen igen, men hold nu op hvor har dagen været tom, fordi jeg lige har haft en fridag i dag. 
Det var helt tomt, fordi jeg nu de sidste morgener har skullet op og ud i praktik, så hjem for at lave opgaver i forbindelse med min praktik… 
Men jeg trøster hele tiden mig selv med at det kun var et på gensyn og ikke et farvel, fordi jeg er så MEGA heldig at jeg har fået lov til at blive vikar ude i vuggestuen, så jeg kommer jo der ud igen! 

Men her er lidt billeder af de kager jeg havde med til børn og voksne, samt de gaver jeg fik der ude fra. Jeg er så beæret og føler mig meget priviligeret! 







- det skønne kort -


- de fantastisk flotte lysestager fra børnene -



 - gaven fra de voksne -
Jeg har ikke en ide om hvor den er fra, men jeg synes den er SÅ fed!
- skønne farver -



Ingen kommentarer:

Send en kommentar