torsdag den 7. november 2013

ovenud lykkelig!

Kender i de der triste dage, hvor man allerede fra morgenstunden af ved at dagen ikke kommer til at indeholde noget særligt… Lidt pessimistisk, i know, men sådan nogle dage har jeg indimellem.. :-/



Men i dag blev slet ikke som antaget! :-D

Da jeg kom hjem fra tur stod denne smukke buket udenfor min dør, og de VAR til mig, og ikke bare nogen der var blevet sendt forkert! 

WOW!!!!! og jeg anede ikke hvem det var fra.. 
- jeg får sjældent blomster. 
 

Så jeg åbnede kortet med sommerfugle i maven!
Og i kortet stod der dette:


Jeg blev så glad og min dag blev lige 10000000000 gange bedre. 
Jeg kan slet ikke lade være med kigge på dem, de er SÅ smukke! 

Så tak til min skønne, vidunderlige og smukke klasse <3




Fra regnfyldt øv dag, til regnfyldt VIDUNDERLIG dag! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar