mandag den 7. oktober 2013

Lyserød lørdag



Jeg var i lørdags til lyserød lørdag i forbindelse med støt brysternes kampagne. 
Jeg skulle hjælpe med til et modeshow på Café G´s Café på Gammelhavn i Esbjerg. 
Modeshowet var med Jill & Joy, hår og make-up af frisør César Eugenio samt briller fra City Optik

Det var en super fed oplevelse at være med til, men dog med meget ventetid, på grund af misinformationer medparterne imellem.  

Jeg vil lige vise lidt billeder fra aftenen, dog har jeg ikke billeder fra selve showet, da jeg havde travlt med at hjælpe modellerne af og på med tøj. Nåede dog at tage en lidt inden :) 

Mig inden afgang, med små lyserøde detaljer. 








Billeder af lokaler og klargøring: 
















Den lyserøde menu: 


             


 Det var virkelig en god aften, jeg længe vil se tilbage på :) 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar